Złóż wniosek CEIDG online – instrukcja!
Prosimy o składanie wniosków CEIDG online, a wizyty w Urzędzie Gminy dokonywać zgodnie z miejscem zamieszkania przedsiębiorcy.
Wszystkie wizyty w ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Miejskiego w Tczewie przy ul. Obrońców Westerplatte 3 wymagają wcześniejszego umówienia pod nr tel. 58 777 53 43 – obsługiwani są wyłącznie klienci z wcześniej umówionym terminem i celem wizyty.
Przypominamy, że we wszelkich wnioskach wpis, zmiana, zawieszenie, wznowienie czy wykreślenie można się cofnąć z jego datą do stanu faktycznego. Wszystkie daty będą zachowane zgodnie z wnioskiem CEIDG.
Sprawy można załatwiać przez profil zaufany EPUAP lub bankowość elektroniczną (czyli dostęp do banku online) poniżej filmów znajduje się instrukcja i zdjęcia – krok po kroku jak złożyć wniosek CEIDG. Prosimy o dokładne zapoznanie się poniższą instrukcją lub pobierz – Instrukcja zakładania konta: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/GetFile.aspx?attid=80e88a9e-7f81-46db-a0aa-7996fb30672b
Instrukcja logowania oraz złożenia wniosku CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/GetFile.aspx?attid=aa4042e7-5f9c-4569-83a9-bfa854273f24
UWAGA! Wnioski CEIDG wysyłane pocztą tradycyjną muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym notarialnie, składanie wniosków tradycyjne musi odbywać się osobiście bądź z pełnomocnictwem dlatego polecamy złożenie wniosków online lub poczekanie na przywrócenie normalnej pracy administracji publicznej.
Wszelkie porady dot. działalności gospodarczej znajdziesz na: www.biznes.gov.pl
Infolinia CEIDG:
801 055 088 lub 22 765 6732
w dni robocze w godzinach 7.00 – 17.00.
Założenie EPUAP – FILM instruktażowy jak założyć profil zaufany.
Poniżej filmik przykładowy jak złożyć wniosek CEIDG przy wykorzystaniu profilu zaufanego!
Zobacz poniżej jak założyć konto na CEIDG i samodzielnie wysłać wniosek! Postępuj zgodnie z instrukcją na obrazkach – kliknij w obrazek aby go powiększyć.
Zalecamy korzystanie z przeglądarki internet explorer lub innej, gdyż mogą pojawić się błędy przy wykorzystaniu nieaktualnych narzędzi do przeglądania internetu.
Po złożeniu i wypełnieniu wniosku na naszym koncie w CEIDG – będzie opcja podpisz formularz/wniosek – naszym profilem zaufanym – przez bankowość elektroniczną.
Zdarza się, że system się zawiesi, nie przyjdzie SMS z hasłem – wtedy należy ponowić wniosek – próbę wejścia do systemu. Sprawdzaj pocztę elektroniczną przy rejestracji mogą przyjść maile z prośbą o potwierdzenie.
UWAGA! W przypadku problemów z prawidłową pracą systemu CEIDG lub EPUAP zalecamy zmienić przeglądarkę internetową np. na internet explorer, gdyż zdarzają się problemy techniczne w obsłudze systemu przez komputery domowe, to kwestia ustawień czy też aktualności wtyczek zainstalowanych na komputerze.
Po wprowadzeniu wniosku i podpisaniu z profilu przedsiębiorcy, na adres e-mail przyjdzie potwierdzenie o złożeniu wniosku, a potem kolejny (np. za kilka godzin) z potwierdzeniem przyjęcia i rozpatrzenia wniosku oraz zaistniałych zmianach we wpisie CEIDG. Z reguły Ministerstwo przetwarza wnioski w ciągu kilku godzin, maksymalnie do 24-48 h.