Zobacz relacje z konferencji DOBROSTAN Pracownika WYZWANIE 2021
20 stycznia Dom Przedsiębiorcy zorganizował wspólnie z Get Choice Marzeną Grochowską „Neurony do roboty” odbyła się konferencja online „Dobrostan pracownika 2021 – wyzwanie 2021”, skierowana do przedsiębiorców jak i pracodawców, której celem było przedstawienie różnych perspektyw oraz narzędzi wsparcia pracowników oraz przedsiębiorców w tym trudnym okresie. W organizacji wydarzenia wzięło udział 8 prelegentów z różnych branż, w tym szefowie HR średniej wielkości firm. Tematyka wystąpień prelegentów oparta była o wiedzę i doświadczenie z rynku pracy, zarówno od strony pracodawcy jak i samozatrudnionego – przedsiębiorcy. Ważną kwestią poruszoną podczas spotkania było bezpieczeństwo finansowe, czyli kwestie związane z przygotowaniem się na zmianę lub utrzymaniem płynności finansowej. Podczas wystąpień gości, dużo uwagi poświęcono bieżącej sytuacji na rynku pracy i temu jak firmy obecnie funkcjonują. Mowa też była o budowaniu zespołu i o tym jak można to dziś robić wykorzystując możliwości pracy zdalnej.
W konferencji wzięli udział następujący goście wraz z tematami: Krystian Jendrzejewski – wyzwania 2021 z czym się mierzą pracodawcy; Marzena Grochowska – czym jest dobrostan pracownika; Agnieszka Lisowska – bezpieczeństwo finansowe jako kluczowy element dobrostanu; Ewa Olszak-Dyk– talenty – jak mocne strony kreują przestrzeń dobrostanu w organizacji; Ewelina Salwuk – dbałość o przywództwo, czyli szacunek i etyka w biznesie wywiad; Ewa Załupska – czym jest szczęście w organizacji i jak je mierzyć?; Alicja Mułkowska – co stanowi największą przeszkodę w budowaniu dobrostanu pracowników?; Michał Kmieć – najlepsze praktyki, czyli jak stworzyć dobry zespół; Izabela kobierecka – jak budować relacje oparte na dobrostanie?
Mamy świadomość, że nie wszyscy mogli skorzystać z naszego spotkania online, dlatego też zachęcamy do wysłuchana wystąpień naszych gości i prezentacji na specjalnym kanale YouTube – http://bit.ly/KanałDomuPrzedsiębiorcy link dostępny jest na naszej stronie oraz profilu facebook.com/dptczew – zachęcamy do wysłuchania i oglądania. Dziękujemy za udział w wydarzeniu naszym prelegentom oraz uczestnikom konferencji.
Informacje dot. odbytej konferencji:
Termin: 20 stycznia 2021 r. w godz. 10:00-14:00
Miejsce: ONLINE – Prosimy o potwierdzenie udziału, po czym prześlemy link do naszego wydarzenia! Zapisy na: https://app.evenea.pl/event/411724-47/
AGENDA:
10:00 – OTWARCIE KONFEENCJI:MARZENA GROCHOWSKA & KRYSTIAN JENDRZEJEWSKI
10.10-10.30 – KRYSTIAN JENDRZEJEWSKI – WYZWANIA 2021 Z CZYM SIĘ MIERZĄ PRACODAWCY
10.30-10.50 – MARZENA GROCHOWSKA – CZYM JEST DOBROSTAN PRACOWNIKA
10.50-11.10 – AGNIESZKA LISOWSKA – BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE JAKO KLUCZOWY ELEMENT DOBROSTANU
11.10-11.30 – EWA OLSZAK -DYK- TALENTY – JAK MOCNE STRONY KREUJĄ PRZESTRZEŃ DOBROSTANU W ORGANIZACJI
11.30-11.50 – EWELINA SALWUK – DBAŁOŚĆ O PRZYWÓDZTWO, CZYLI SZACUNEK I ETYKA W BIZNESIE WYWIAD
12.10-12.30 – EWA ZAŁUPSKA – CZYM JEST SZCZĘŚCIE W ORGANIZACJI I JAK JE MIERZYĆ?
12.30-12.50 – ALICJA MUŁKOWSKA – CO STANOWI NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĘ W BUDOWANIU DOBROSTANU PRACOWNIKÓW?
12.50-13.10 – MICHAŁ KMIEĆ – NAJLEPSZE PRAKTYKI, CZYLI JAK STWORZYĆ DOBRY ZESPÓŁ – WYWIAD!
13.10-13.30 – IZABELA KOBIERECKA – JAK BUDOWAĆ RELACJE OPARTE NA DOBROSTANIE?
13.30-13.45 – Sesje Q&A, losowanie nagród
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI – 13.45-14.00 – MARZENA GROCHOWSKA & KRYSTIAN JENDRZEJEWSKI
CERTYFIKAT UCZESTNICTWA -TAK
Udział bezpłatny!
Prelegenci:
KRYSTIAN JENDRZEJEWSKI – Dom Przedsiębiorcy w Tczewie – Urząd Miejski w Tczewie / Biuro Wspierania Przedsiębiorczości – www.dp.tczew.pl
MARZENA GROCHOWSKA – Get Choice & Neurony do roboty www.facebook.com/NeuronyDoRoboty
AGNIESZKA LISOWSKA – Kobieta i Finanse kobietaifinanse.pl/
EWA OLSZAK-DYK – Tallento.pl
EWA ZAŁUPSKA – Feszyn.com-portal dla kobiet www.becauseyoucan.pl
ALICJA MUŁKOWSKA
MICHAŁ KMIEĆ – Kolej na Kobiety www.facebook.com/kolejnakobiety
IZABELA KOBIERECKA
EWELINA SALWUK-MARKO – www.feszyn.com
Organizatorzy: Dom Przedsiębiorcy w Tczewie i Get Choice Marzena Grochowska
Dom Przedsiębiorcy w Tczewie jedyna w Tczewie i powiecie tczewskim instytucja wspierania przedsiębiorczości, która rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku. Na ternie obiektu znajduje się inkubatora przedsiębiorczości oraz strefa coworkingu, ponadto zaplecze konferencyjne dla spotkań i szkoleń. Na co dzień obsługuje przedsiębiorców w zakresie przyjmowania wniosków CEIDG-1
KRYSTIAN JENDRZEJEWSKI – Kierownik Biura Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Tczewie – na co dzień odpowiedzialny za funkcjonowanie i działalność Domu Przedsiębiorcy, w którym mieści się inkubator przedsiębiorczości i strefa coworkingu oraz zaplecze konferencyjno-szkoleniowo-doradcze. Z przedsiębiorcami mam kontakt już od 15 lat, na bieżąco śledzę lokalny rynek i trendy w gospodarce oraz udzielam konsultacji dla przedsiębiorców. Interesuje się motoryzacją i odnawialnymi źródłami energii. Działam również w Wspieram wszelkie inicjatywy pro – przedsiębiorcze, w szczególności dla dzieci i młodzieży. Dom Przedsiębiorcy Krystian Jendrzejewski Tel. 58 777 53 41 www.dp.tczew.pl / https://www.facebook.com/dptczew / info@dp.tczew.pl |
MARZENA GROCHOWSKA Manager, trener i brainolog, Prezeska Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu, Właścicielka marki Neurony Do Roboty gdzie popularyzuję naukową wiedzę o tym jak działa mózg. Szkoli organizacje w Polsce jak i za granicą z neuroscience w biznesie. Współautorka książki GPS Szczęścia, oraz aplikacji Happy2Go, autorka licznych programów rozwojowych i mentorskich. Marzena Grochowska Tel.721 26 26 26 e-mail: marzena@neuronydoroboty.pl www.neuronydoroboty.pl fb neuronydoroboty |
AGNIESZKA LISOWSKA – ekspert edukacji finansowej,coach Trener& Facylitator DISC. Właścicielka marki Better Skills-szkolenia biznesowe. Uczy także jak efektywnie i z przyjemnością zarządzać finansami osobistymi. Prelegentka tematyki finansowej a także autorka wielu programów rozwojowych, m.in. „Jak wycenić swoją pracę” oraz „Kobieta niezależna finansowo”. Linki: https://kobietaifinanse.pl/ FB: Kobieta i Finanse-Agnieszka Lisowska https://www.facebook.com/kobietaifinanse e-mail: info@kobietaifinanse.pl Tel.721 827 902 |
EWA OLSZAK -DYK Jestem trenerem biznesu i HR-owcem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z branżą: automotive, usług, IT i produkcyjną. Na sali szkoleniowej pracuję od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń oraz doskonaleniu procesów hr-owych. Moim konikiem są rekrutacje na stanowiska kierownicze w oparciu o metodę assessment/development center. W czasie pandemii stałam się współtwórcą aplikacji mobilnej Happy2go, która wspiera tworzenie indywidualnego szczęścia nie tylko dla pracownika, lecz dla każdego z nas. Uważam, że pracownik będzie skuteczny, jeśli ma ku temu odpowiednie warunki, tj. te, które stwarza mu pracodawca, jak i jego zasoby własne – np. gotowość psychiczna do realizacji celów zawodowych. Wierzę w efekt synergii i wartość pracy zespołowej i w tym nurcie wspieram kadrę kierowniczą. Tallento.pl biuro@tallento.pl tel. 792 502 272 Ewelina Salwuk-Marko – redaktor naczelna portalu Feszyn.com założonego w 2013 roku, właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Otrzymała statuetkę „Kobieta, która inspiruje 2020”. Ukończyła dwa kierunki studiów. Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty”. Twórczyni akcji „ Polskie kobiece marki, które warto znać” . Interesuje się również kwestiami związanymi z brandingiem i corporate identity. Branżą internetową zajmuje się od 2009 roku , w którym to czasie zdobywała doświadczenie przede wszystkim w szeroko pojętym marketingu internetowym. Prywatnie miłośniczka seriali, pasjonatka mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka. e-mail: ewelina@feszyn.com Tel.660-909-545 http://www.feszyn.com/ www.gowomen.pl ww.agencjasalmar.pl FB: Feszyn.com-portal dla kobiet https://www.facebook.com/Feszyncom https://www.instagram.com/feszyn.com_portal_dla_kobiet/ |
EWA ZAŁUPSKA Jestem twórcą aplikacji mobilnej Happy2GO, której celem jest wspieranie społeczeństwa w tworzeniu własnego szczęścia. Pracuję z ludźmi od 2007 roku, pełniąc rolę trenera, coacha, konsultanta. Blisko 10 000 osób uczestniczyło w moich warsztatach, sesjach indywidualnych oraz zespołowych. Działam kompleksowo, widząc bolączki zespołów oraz całych organizacji. Wspieram jednostki i firmy w rozwoju potrzebnych kompetencji oraz projektowaniu i wdrażaniu usprawnień. W mojej pracy na pierwszym miejscu jest człowiek. Widzę jego potencjał i dobroć oraz wspieram jego rozwój. Kontakt: kontakt@becauseyoucan.pl, 691-820-567 |
ALICJA MUŁKOWSKA Zarządza i kreuje politykę personalną w dwóch firmach produkcyjnych. Mimo, że swoją przygodę z HRem zaczęła dopiero 5 lat temu, jej pasją od zawsze byli ludzie i ich problemy. Nie tylko te związane z miejscem pracy, ale przede wszystkim w wymiarze psychologicznym. Jej zdaniem usatysfakcjonowany pracownik najpierw powinien być spełnionym prywatnie człowiekiem. W każdym należy dostrzec drugie dno tj. jego świat emocji, oczekiwań i predyspozycji. Dopiero taka wiedza i umiejętność pozwala skutecznie tworzyć zespoły i nimi kierować. Należy tworzyć więź z pracownikiem nie tylko w miejscu pracy, ale również być wsparciem „po godzinach”. Kontakt: amulkowska@gmail.com ,tel. 665-025-909 |
Michał Kmieć Od kiedy tylko pamięta, organizacja i produkcja wydarzeń jest jego pasją. Przez wiele lat uczestniczył jako obserwator, a następnie koordynator eventów modowych i muzycznych. Zdobyte doświadczenie wykorzystał przy stworzeniu autorskich projektów „Festiwal Kolej na Kobiety” oraz „Plus Size Fashion Days Poland” i to właśnie na ich przykładzie chce podzielić się swoimi praktykami dotyczącymi budowania zaangażowanego zespołu. Tel: 663 561 243 e-mail: kontakt@michalkmiec.pl FB: Kolej na Kobiety https://www.facebook.com/kolejnakobiety |
Izabela Kobierecka Psycholog, konsultant i trener. Od 15 lat współpracuje z Intrą Biznes, gdzie tworzy i prowadzi szkolenia dla biznesu, organizacji pozarządowych i placówek oświatowych. Jest też niezależnym szkoleniowcem, który specjalizuje się w przygotowywaniu, koordynowaniu i wdrażaniu projektów rozwojowych w sektorze bankowym dla kadry menedżerskiej i zespołów pracowniczych. Prowadziła dla nich cykle szkoleń z zakresu umiejętności przywódczych, asertywnych, efektywności osobistej i zespołowej. Od 2008 roku Członek Rady Programowej i trener w Szkole Trenerów Biznesu Intra Biznes. Opiekun czterech edycji szkoły. e-mail: izabela.kobierecka@gmail.com Tel. 513 191 727 |