Dofinansowanie z PUP dla samozatrudnionych!

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie
dnia 15.04.2020 r. ogłasza naboru wniosków
o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19

Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczejw terminie 14 dni od dnia ogłoszenia naboru przez dyrektora powiatowego urzędu pracy.
Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z art. 15zzc w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, może być przyznane jedynie przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną niezatrudniającemu pracowników prowadzącemu działalność gospodarczą, która podlega wpisowi do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Prawidłowo wypełniony wniosek wraz z jego integralnymi elementami w postaci załączników nr 1 i nr 2 wraz z umową oraz oświadczeniem należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie w sposób:

  1. elektronicznie, przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, przez Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia, w serwisie: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup?idJednostki=22140#/inneSprawy/wyborUrzedu?dest=TARCZA;
  2. przesyłając pocztą tradycyjną lub składając w zaadresowanej i szczelnie zamkniętej kopercie do pojemnika ustawionego w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie (wiatrołap budynku), Aleja Solidarności 14A – pamiętając, iż wszystkie dokumenty winny być podpisane łącznie z dwoma egzemplarzami umowy;

ZANIM WYPEŁNISZ I ZŁOŻYSZ WNIOSEK  !!!KONIECZNIE! Zapoznaj się z zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej  w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 oraz zachowaj szczególną rzetelność przy wypełnieniu wniosku.
Pamiętaj! Wypełnij wszystkie dane łącznie z danymi osoby reprezentującej wnioskodawcę – łącznie z numerem PESEL chyba, że nie został jej nadany. Jeśli jakieś dane Cię nie dotyczą lub ich nie posiadasz np. adresu e-mail wpisz brak lub nie dotyczy.
Pamiętaj!   Do wniosku załącz umowę oraz wszystkie wymagane załączniki.

  • jeśli przesyłasz wniosek drogą elektroniczną załącz druk umowy dostępny na naszej stronie (nie podpisuj i nie skanuj umowy), załączenie druku umowy w formacie pdf jest równoznaczne z akceptacją przez Ciebie warunków umowy.
  • jeśli przesyłasz wniosek drogą tradycyjną lub dostarczasz go do siedziby Urzędu wydrukuj i podpisz wszystkie dokumenty oraz dwa egzemplarze umowy (jeśli posiadasz pieczątkę opieczętuj).

Pamiętaj! Wniosek i umowę mogą podpisać tylko przedsiębiorca lub umocowany pełnomocnik.
Załącz pełnomocnictwo jeśli nie wynikają one bezpośrednio z wpisu CEIDG.
Pamiętaj! Wnioski złożone poza terminem ogłoszonego naboru, niekompletne lub nieprawidłowo wypełnione nie będą stanowiły podstawy do zawarcia umowy. Będziesz musiał złożyć nowy wniosek lub korektę, co wydłuży czas jego realizacji.
Pamiętaj! Aby ubiegać się o wsparcie w art. 15 zzc przedsiębiorca musi mieć aktywną działalność gospodarczą. Dodatkowo okres, który został uwzględniony do obliczenia spadku obrotów (zarówno w 2020 r. jak i 2019 r.), musi być w czasie, gdy działalność była aktywna.

Poniżej zamieszczamy link do umowy oraz wnioskówhttps://tczew.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie

Ewa Uzdowska Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie Podstawa prawna:
Art. 15 zzc ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o  szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, z późn. zm.).

Tel. kontaktowy: 58 530 01 26

 
 
Skip to content