Biznes i marketing – relacja z IV spotkania „Biznesowe podwieczorki”

23 lutego odbyło się IV już spotkanie w ramach cyklu „Biznesowych podwieczorków”, podczas którego tematem przewodnim był „Marketing – czyli jak pozyskać klienta”

Dla każdej firmy bardzo istotnym aspektem jest na pewno pozyskiwanie klientów. Czasami tą kwestią zajmują się bezpośrednio właściciele firm, ale o wiele częściej takie zadania przekazują innym osobom, mającym odpowiednie umiejętności. Dlatego w wielu firmach lub sklepach, potrzebni są przedstawiciele handlowi. Najczęściej celem w pozyskiwaniu klientów jest nawiązanie długofalowej lub nawet stałej współpracy. To jest gwarancja dobrych przychodów dla firmy, a także możliwość tradycyjnej reklamy, jaką jest dobra opinia. W związku z tym rodzi się pytanie jaki marketing będzie skuteczny w przypadku naszej branży, jakich błędów unikać, jak alokować środki na skuteczny przekaz marketingowy. Jak teraz kupują klienci i co znaczy marketing 1.0, 2.0., 3.0 i 4.0 o tym wszystkim rozmawiano podczas ostatniego spotkania.

Spotkania „Biznesowe podwieczorki” organizowane są od listopada 2016 i cieszą się co raz większym zainteresowaniem przedsiębiorców. Oprócz wizyt gości oraz różnych zagadnień omawianych w trakcie spotkania, nieodłącznym elementem jest też networking i możliwość poznawania nowych partnerów w biznesie.

Szczegółowe informacje dot. najbliższego spotkania znajdą Państwo na naszej stronie – www.dp.tczew.pl – Serdecznie zapraszamy do współpracy!

 
 
Skip to content