Social media w praktyce… – szkolenie dla przedsiębiorców

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie: „Wykorzystanie socialmedia w promocji firmy”

Kiedy: 30 maja (poniedziałek) godz. 9:00
Gdzie: Dom Przedsiębiorcy – sala konferencyjna
Dla kogo: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą

Rejestracja: Przedsiębiorcy zainteresowani udziałem w szkoleniu proszeni są o przesłanie zgłoszenia mailowego adres: info@dp.tczew.pl , zawierającego: imię i nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail lub telefon.
Ilość miejsc jest ograniczona – prosimy o przesłanie zgłoszeń najpóźniej do 27 maja.

Harmonogram:
Godz. 9:00 – 10:30
Możliwości strategii marketingowych, które dają np. Facebook, YouTube, Google +, Goldenline, blogi i in.
• Pozyskiwanie informacji rynkowej.
• Target – określanie grupy docelowej
• Segmentacja rynku i klientów
• Badania opinii na temat konkurencji.
• Badania marketingowe.
• Wzmacnianie marki.
przerwa 10:30 – 10:45
Godz. 10:45 – 14:15,
Wykorzystanie najpopularniejszych serwisów społecznościowych do promocji produktu firmy
• Serwisy społecznościowe jako kanał marketingu szeptanego.
• Edge Rank i jego wpływ na publikację postu.
• Jak dobierać treści.
• Kreatorzy opinii
• Budżet marketingowy i kontrola realizacji budżetu.
• Przegląd możliwości narzędzi mediów społecznościowych.
przerwa 12:15 – 12:45,
Przerwa 14:15 – 14:30
Godz. 14:30 – 16:00
Analiza statystyk serwisów społecznościowych.
• Omówienie możliwości narzędzi do badania statystyk.
• Badanie trendów – skąd czerpać informację?
• Raporty zbiorcze statystyk serwisów społecznościowych

Szkolenie poprowadzi: Pan Sebastian Miotk – zajmuje się marketingiem internetowym od 2003r.
Prowadzi od 2005r. działalność gospodarczą w zakresie doradztwa informatycznego oraz marketingowego dla firm.
Z tematyki marketingu internetowego (social media oraz SEO) przeprowadził ponad 100 szkoleń, przeszkalając ponad 1500 osób. Szkolenia prowadzone przez tego trenera są zawsze bardzo wysoko oceniane w anonimowych ankietach przez uczestników szkoleń. Szkolenia przeprowadzał zarówno dla właścicieli małych jednoosobowych firm jak i dla pracowników Urzędów Miast odpowiadających za PR, oraz dużych prywatnych podmiotów.