Socialmedia w Domu Przedsiębiorcy

25 stycznia w Domu Przedsiębiorcy została zainicjowana nowa edycja szkoleń na rok 2016 dla przedsiębiorców i nie tylko. Tego dnia odbyło się szkolenie dotyczące wykorzystywania social media w promocji firmy. Zostało ono poprowadzone przez wykładowcę z Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego – oddział w Gdańsku.

W pierwszej części siedmiogodzinnego spotkania omówiono możliwości strategii marketingowych, które daje: Facebook, Goldenline, YouTube, Google+, blogi i inne. Prowadzący przedstawił jak za pośrednictwem tychże portali można wzmacniać pozycję marketingową, pozyskiwać niezbędne informacje rynkowe czy dokonywać segmentacji rynków oraz klientów.

W drugiej części prowadzący skupił się na wykorzystaniu najpopularniejszych serwisów społecznościowych do promocji produktów naszych firm. Najciekawszym punktem tej części był sposób tworzenia budżetu marketingowego, przegląd narzędzi dostępnych w portalach społecznościowych oraz Edge Rank oraz ich wpływ na publikację postu.

W ostatniej części przeanalizowane zostały aktualne trendy w social media oraz najciekawsze raporty zbiorcze serwisów społecznościowych. Finalny element szkolenia przyciągnął największą uwagę zgromadzonych, bowiem na własne oczy przekonali się o efektywnym działaniu mediów społecznościowych.

Na uwagę zasługuję fakt, iż szkolenie przyciągnęło dużą uwagę przedsiębiorców z Tczewa i okolic. W przerwach między kolejnymi częściami szkolenia przedsiębiorcy wymieniali się swoimi uwagami i spostrzeżeniami dotyczącymi marketingu w mediach społecznościowych.

Z uwagi na duże zainteresowanie tematyką reklamy i promocji z wykorzystaniem narzędzi socialmedia, planujemy powtórzenie szkolenia już w marcu.